уторак, 08. децембар 2015.

Dr. Hauschka krema za kombinovanu kožu od matičnjaka

U današnjem postu ću vam predstaviti još jedan od proizvoda koji ulazi u moju svakodnevnu negu lica. Dr. Hauschka kremu od matičnjaka za kombinovanu kožu sam otkrila sredinom godine. Dugo sam se dvoumila koju kremu uzeti, međutim obzirom na tadašnje stanje kože odluka je pala baš na ovu - za mešovitu kožu lica. Veliki plus je bilo i to što je baš iz Dr. Hauschka laboratorije i što je prirodna kozmetika u pitanju.
Proizvođač obećava smirivanje masne zone lica, hidriranje suvih delova, te ublažavanje crvenila i ''sijanja'' masnih delova, kako bi se dobio svež i zdrav izgled tena.
Krema dolazi u tubi od 30 ml i izuzetno sporo se troši. Imam je sigurno oko šest meseci i potrošila sam polovinu pakovanja, što je i više nego zadovoljavajuće za cenu od oko 2000 dinara (Trenutno je u mnogim apotekama akcija u kojoj se ova krema može kupiti uz kremu za čišćenje po znatno sniženoj ceni).
Miris je blag i nežan, te mislim da bi se svakome svideo. Ne zadržava se dugo na koži i po nanošenju ga već nećete ni osetiti. Tekstura same kreme je lagana i nemasna.
Ujutro nakon čišćenja lica, kožu naprskam običnim Dr. Hauschka tonikom, te na dlan istisnem potrebnu količinu kreme, razmažem je između dlanova i nanesem pritiskajući vlažnu kožu koja još nije upila tonik. Ova tehnika je prema uputstvu koje je navedeno na samom pakovanju. Iako neobična moram priznati da je vrlo jednostavna i postane sasvim normalna kada se naviknete na ovakav način apliciranja.
Krema se brzo upija, pa se šminka nakon nje može naneti gotovo istog trenutka, iako ja volim da sačekam makar 5-10 minuta kako bi se potpuno upila pre samog šminkanja.
Nega koju je pružala mi je bila sasvim dovoljna tokom prethodnih meseci, mada mislim da će mi tokom zime trebati nešto za nijansu jače, ili bar neznatno veća količina kreme za suve delove lica.
Količina dovoljna za celo lice
Sastav: Water (Aqua), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Alcohol, Glycerin, Manihot Utilissima (Tapioca) Starch, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Extract, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Anthyllis Vulneraria Extract, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Tropaeolum Majus Flower/Leaf/Stem Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Cetearyl Alcohol, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Fragrance (Parfum)*, Citral*, Limonene*, Geraniol*, Citronellol*, Linalool*, Hectorite, Lysolecithin, Xanthan Gum, Coco-Glucoside, Zinc Oxide (CI 77947). *Iz prirodnih esencijalnih ulja.

Kao i ostali proizvodi iz Dr. Hauschka linije koje sam do sada koristila, ni ova krema me nije razočarala u pogledu izazivanja negativnih reakcija u vidu bubuljica, alergija, oticanja itd. Cena je apsolutno opravdana i kvalitetom i dugotrajnošću, iako na prvu loptu zaista nije malo izdvojiti tu količinu novca. 
Moja velika preporuka i zadovoljstvo idu ovoj kremi za kombinovanu kožu!

Da li ste probale neki od Dr. Hauschka proizvoda za negu lica? Šta vas je oduševilo i šta biste mi preporučile?

Do sledećeg posta,
Ana Petrović :)

6 коментара:

  1. Voljela bih da je probam. Da li znas konkretno neku apoteku gdje se moze kupiti na popustu sa kremom za ciscenje? Krema za ciscenje mi je odlicna stvar i koristim je odavno. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da u Srbotrade apoteci ima ta akcija i da je oko 2300-400 dinara :)
      Videla sam i u nekoliko Lilly drogerija, ali je Srbotrade jeftiniji u svakom slucaju :)

      Избриши
  2. osim pudera i ruza, jedino što mi se svidjelo je losion za tijelo s mirisom limunske trave. lagan, hidratatan ali kako sam imaala malo pakovanje bilo je za 1-2 korištenja. kreme za lice nisam probala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram priznati da nisam probala losione za telo. Imala sam testere pudera i koliko se secam bila sam jako zadovoljna.

      Избриши
  3. pogledajte ponudu na sajtu apoteke SRBOTRADE. mislim da imaju ovaj proizvod.

    ОдговориИзбриши